کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدید iOS، iPadOS، tvOS و watchOS منتشر شد

به گزارش سافت گذر، یک هفته پس از آنکه اپل دستگاه های واجد شرایط دریافت آپدیت را مشخص نمود، iOS 14.4، iPadOS 14.4، tvOS 14.4 و watchOS 7.3 را برای کاربران عرضه کرد. این به روزرسانی های جزئی علاوه بر اینکه باعث بهبود هر کدام از سیستم عامل های نامبرده می شوند ولی با خود چند ویژگی نیز ارائه خواهند کرد.

اپل iOS iPadOS tvOS watchOS

در iOS 14.4 می توانید از این پس کدهای QR کوچکتر را با دوربین گوشی اسکن و دسته بندی های مختلف برای هدفون ها و دستگاه های صوتی را مشاهده کنید. به علاوه، اگر دوربین هر کدام از گوشی های سری آیفون 12 توسط تعمیرکار غیررسمی تعمیر شده بود، دارندگان این دستگاه ها پیام هشدار دریافت خواهند کرد. همچنین، باگ اضافه شدن افکت های مصنوعی به تصاویر HDR گرفته شده در آیفون 12 پرو و برخی از مشکلات مربوط به کیبورد هم از بین رفته است. نکات مربوط به iPadOS 14..4 هم مشابه موارد iOS 14.4 می باشد.

در watchOS 7.3 یک تصویر پس زمینه جدید که از پرچم آفریقا الهام گرفته شده، مشاهده می شود. این به روزرسانی همچنین، ویژگی Time to Walk را برای کاربران سرویس Fitness+ فعال خواهد کرد تا همزمانی که این افراد دارند راه می روند، بتوانند به صداهای از پیش ضبط شده گوش دهند. علاوه بر اینها، این آپدیت امکان بهره مندی از سیستم ECG و ارسال اعلانات مربوط به وضعیت قلب را در کشورهای بیشتری از جمله ژاپن، مایوت، فیلیپین، تایوان و تایلند فعال خواهد کرد. ضمناً، باگ مربوط به غیرفعال شدن قسمت های مرکز کنترل و مرکز اعلانات نیز از بین رفته اند.

اپل tvOS 14.4 را نیز به روزرسانی کرده ولی به نظر می رسد همراه با آن امکانات تازه ای عرضه نشده زیرا در هیچ سایتی به آنها اشاره نشده است. در مورد macOS Big Sur 11.2 هم بگوییم که اپل روز گذشته دومین مرحله انتشار آزمایشی آپدیت برای آن را آغاز کرد بنابراین نمی دانیم آیا همه افراد می توانند آن را دانلود کنند یا خیر.

مطابق معمول، این آپدیت ها به صورت اتوماتیک برای دستگاه های واجد شرایط منتشر خواهند شد. ضمن اینکه شما می توانید به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنید و ببینید آیا این به روزرسانی ها را دریافت کرده اید یا خیر.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48434 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/08 تعداد مشاهده: 1927
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر